18 februari 2012 Alle foto's ingeplakt !!!

Ik ben gestopt met foto's inplakken ergens in 1996. Wel nog eens een paar keer op de enveloppen geschreven welke datum en wat het was, maar meer niet. In 2007 ben ik digitaal gaan fotograferen, dus tot die tijd lag het er allemaal.
Afgelopen augustus ben ik er aan begonnen, toen weer gestopt voor Koen zijn appartement, en daarna de kerstkaarten, maar rond de Kerst weer met frisse tegenzin verder gegaan. Het resultaat: 5 x 3 boeken volgeplakt, voor ieder 3 .
Ik dacht dat ik er niet door zou komen, maar vandaag zijn de laatste ingeplakt. Wat een opgeruimd gevoel geeft dat! 4 Boeken liggen er niet bij, die zijn al op de bestemming.
Wat ben ik blij met het resultaat!
En vanaf 2007 zijn de foto's digitaal. En bij belangstelling kan ik ze doorsturen. Heerlijk!!

1 opmerking:

Pieternel en Karel zei

Zo Lenie dat heb je er fijn op zitten!!!
Een héél goed begin zomaar in de winter..
Heb je van de zomer nog wel wat te doen???
Groeten.