6 november'11 6e weekend bij Koen klussen

Eindelijk begint het toonbaar te worden, we hebben alle verfspullen en verpakkingsmateriaal kunnen ruimen, ik heb al kunnen stofzuigen, en de bank staat op z'n plek, Neeltje en ik hebben de ramen goed onderhanden genomen, zelfs de buitenkant is gezeemd !!
In de slaapkamer heb ik vitrage vermaakt en gehangen,
en in de keuken is de koelkast op z'n plek gezet, heeft Maikel het water aangesloten en zijn de eerste gecrunchte ijsblokjes getapt !!
De vaatwasser staat ook al goed, maar de wateraansluiting moet nog doorgetrokken worden.
Vanmiddag hebben we nog bij Ikea de eettafel opgehaald, de rest waarschijnlijk volgende week laten bezorgen ?!
We zullen zien!


1 opmerking:

marianne zei

Tik ik een heel bericht, die ik iets fout.
Maar wat ik wil zeggen: de foto's zijn al een paar weken geleden genomen dus zijn jullie alweer vaker geweest?
Nou, die Koen heeft smaak zeg! Design!Ik had de foto's al op FACEBOOK gezien,heel leuk.En nou maar hopen dat hij snel verhuisd?
Grtjs van ons!♥