Dinsdag 3 februari.
Vannacht slecht geslapen: het plafond kon ik niet wegkrijgen!
En Jan z'n eerste zin vanmorgen was: weet je wel waar je aan begint, volgende week ben je nog aan het schoonmaken! Ik ben eerst maar met Babs een eind gaan wandelen.
Bij terugkomst was hij al druk bezig een dunne stuclaag aan te brengen, tjonge zwaar werk zeg, de rug van z'n overal was doorweekt! Maar wat kan hij werken!! Hij moest ook snel zijn, anders was het te droog en kon hij het niet goed uitsmeren.
Daarna moest hij het nog met een soort spons helemaal rond draaien. Rond half 3 was hij met het rechte stuk van de kamer klaar, met alleen tussendoor vlug staand koffie gedronken!!
En Geert, hij trekt jouw nog een keer aan je jasje !! Maar we zijn nu heel blij dat we het toch hebben laten doen !! Het is echt heel mooi!
Het zijstuk van de kamer komt hij morgenvroeg doen, dan kon hij vanmiddag uitrusten.
De 2 rode banken stonden in de keuken, wat een luxe! Haha, zo lekker heb ik daar nog nooit gezeten!
Ach ja, we zien van zoiets altijd nog de humor.

2 opmerkingen:

Unknown zei

hallo,
Fijn dat het zo goed gelukt is
met het plafond.
Wat hebben jullie toch een gezellige keuken!!
En ook nog tijd om te knippen!!

De groeten,
Pieternel en Karel doeiiiiiii.

Saskia zei

Haha wat zit je er leuk bij, mumsel!

Goed dat jullie het helemaal grondig aanpakken, volgens mij zou je er anders spijt van krijgen als je toch nog iets ziet van de balken.
Stel dat alles weer helemaal leuk ingericht is dan zou je volgens mij nooit besluiten om toch het plafond te gaan stucen, beter nu :)